U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Asyik. (0)

Saturday, October 29, 2011 by , under

Dalam kepala; asyik teringatkan perkara itu dan perkara ini.

Dalam kepala; asyik memikir bagaimana aku harus menyempurnakan diri.

Dalam kepala; asyik membawa aku kepada kenangan yang bukan hakiki.

Dalam kepala; asyik bermenung pada impian yang hidup seazali.

Dalam kepala; asyik menuntut supaya aku cekallah hati.

Dalam kepala; asyik bawa aku terbang lintas waktu waktu sepi.

Dalam kepala; asyik membakar semangat biar jangan gagal lagi.

Dalam kepala; asyik pujuk biar beribu rindu menjatuh, jalan berani.

Dalam kepala. asyik kata : pekiklah tentang kau yang layak dicintai.

Dalam kepala; asyik suruh aku kejar dia jangan berhenti.

Dalam kepala; asyik perkosa aku dengan dosa duniawi.

Dalam kepala; asyik mandikan aku dengan kata kata syaitan keji.

Dalam kepala; asyik persoalkan : barangkali hanya aku yang begini.

Dalam kepala; asyik...


- aku : sedang berbesar hati merindu seseorang. -



| edit post

0 Reply to "Asyik."