U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Heyyeah! (3)

Wednesday, October 06, 2010 by , under


*klik untuk besarkan

Sesuatu yang aku pasti, aku bakal rindukan sebulan yang baru lepas ini. Sebetulnya sebulan yang berlangsung penuh pada Lebaran 2010. Lebaran tahun ini bawa aku selam dalam-dalam dengan kenangan. Full Fill.

Dari Lebaran pertama, ke dua yang indah, membawa aku ke Kuala Lumpur, Mini Launch Sampai Mati di Aseana Cafe & Bar, KLCC, 0pen house yang penuh sepanjang minggu, our Second Stop Sampai Mati di The Loaf Pavilion, sampailah ke last min Open House dengan Uzair Zain di JB yang paling indah.

Awh! Last nite was the perfect day ever, asbab seseorang telah menyempurnakan itu. Semalam ada sejarah sendiri, yang biar aku dan keluarga yang memahami. Semalam dan Lebaran yang aku tutup semalam, jadi kenangan kekal sampai mati.

Suatu perkara baru yang aku lalu, juga, feedback yang dikasi untuk aku dari mereka-mereka yang sebetulnya sudah mengikuti perkembangan dari dulu. Aku tak pernah menjangkakan akan ada orang-orang yang rupanya dah follow aku sejak 2005, i mean, sejak pertama kali aku menulis blog. Such a cute thinggi. Mereka-mereka yang tahu isi2 blog aku, mereka-mereka yang mengingati karya-karya aku. Much pleasure peoples. Kadang-kadang aku tersenyum; terharu, sambil duduk-duduk fikir, apa lagi selepas ini?

Dan kalau ada yang bertanya, whats next? Aku belum ada kata putus tentang itu. Still planning, kosentrasi wif sum small agenda, coming soon. And yea, untuk sementara sekarang aku akan stop menulis cerita2 pendek dalam blog, as i mention before. Yang dah dapatkan Sampai Mati, much apreciated, yang belum, its only 20 copies left! Hurry!

gud day fellows!



| edit post

3 Reply to "Heyyeah!"

Sandra Azwan on October 7, 2010 at 1:13 AM

susunan dan lipatan sampin yg cukup kemas!!

 

hakimfaridzul on October 9, 2010 at 10:29 AM

tinggal 20 copies je??
hey2, tunggu2!
sye nak!!!!

 

uzair zain on October 9, 2010 at 11:15 AM

hari ni tinggal 15.. ahak2.. sila jgn last mnt.. ;p