U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

a' nother day (2)

Tuesday, October 19, 2010 by , under

Sudahpun lebih seminggu, aku tetap rasa malas nak habiskan sedikit masa senggang dalam skrin putih yang selalu ada depan mata. Bukan sebab tak mahu, tapi aku lebih suka membiarkan tiga post yang sebelum ni, tetap jadi bahan bacaan utama. But yeah, time is always running. Ive to start to figure out other stuff.

Bukan aku mahu terlalu tertumpu pada 'Sampai Mati' yang 90% langsai. Cuma asbab ini adalah hardcopy pertama dari aku, dan juga sebab ada yang tanya, kenapa tak luaskan pasaran ke mainstream, kenal2kan nama dengan lebih serius. Yeah aku ada fikirkan satu, dua cara untuk ke arah itu, tapi kalau difikir balik, aku masih terlalu baby untuk pergi terlalu jauh; terlalu cepat. Barangkali aku perlu cuba lagi few new stuff untuk ke situ.

Cuma juga, feedback yang dikasi orang keliling, amat bagus (ada juga yang mengkritik, cuma belum sekeras mana) sebab itu aku rasa adalah bagus untuk tak terlalu buru-buru. Aku perlu hati-hati untuk memilih, satu-satu dan kemas. Ada dua tiga projek penting will be announce very shortly, peoples. Awal bulan depan, perhaps.

Dua tiga minggu ini masa untuk aku rehat sedikit, habiskan masa dengan orang-orang yang selalu lekat dalam hati aku. To those yang always keep standing on my back, much apreciate ur supportive. Fellows, keep ur day r0ckin!



| edit post

2 Reply to "a' nother day"

Pojiepooh Abdullah on October 19, 2010 at 1:07 PM

It's true, biar lambat asalkan berkualiti. APa2 pun kamu sudah mulai ada nama, tak hairanlah jika kamu sntiasa mendapat perhatian nanti dgn karya2 yg hebat..

Love,
PojiePooh Abdullah

 

hakimfaridzul on October 20, 2010 at 12:19 PM

have a great day uzair!
chill!