U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Loceng Rehat (2)

Monday, May 18, 2009 by , under

Seminggu yang lepas aku ke Kuala Lumpur, semula, tapi seminggu kemudian angin aku berubah. Bosan juga hidup bermanja2 mewah di kota besar ini. Ke club, meeting people, have fun here and there. Arh!
Aku rasa, diri aku perlu direhatkan. Akal aku perlu direhatkan. Perlakuan aku perlu diperlahankan. Kenakalan aku perlu dihadkan. Segalanya perlu diberhentikan [well, not realy over at all actualy. Gila ko! ;p].
Cuma Kuala Lumpur membawa aku terbang tinggi-tinggi yang selalu buat aku jatuh. Jadi aku mahu berhenti terbang.
Justeru aku pulang ke Johor Bahru - Singapore untuk tempoh yang lama. Dua bulan. Entah bertahan atau tak dua bulan itu untuk aku tanpa kehidupan serba nikmat yang biasa aku dapat di sana.
psst; ada apa2 atau siapa2 yang istimewa untuk aku di sini?
Haha! Bluffing!



| edit post

2 Reply to "Loceng Rehat"

Anonymous on May 19, 2009 at 7:03 PM

aku kah yg mengajar terbang tinggi tu? ahhahahah....- JJ

 

uzair zain on May 19, 2009 at 8:16 PM

haha.. tau x pe, pa.. lol