U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Terbang Tinggi 1

Friday, April 03, 2009 by , under

Kata si dia, esok, akan dia sertai audisi Anak Wayang [program Astro]. Sejak seminggu yang lalu, si dia asyik minta pendapat & idea aku tentang scrpt and few stuff bout lakonan. Aku agak disspntd sebab tak memberi yang terbaik, aku agak sibuk dengan beberapa perkara tapi aku kasi sedikit apa-apa yang aku tahu. Ianya hanya bantuan kecil & tak besar mana untuk dia, tapi aku harap dia akan berjaya & aku harap dia akan gagal...
Aku harap dia berjaya kerana dia layak utk ada di situ.
Dia layak untuk ada di kelas yang unggul.
Aku harap dia akan gagal kerana aku tak mahu dia terbang tinggi2,
tinggalkan aku jauh2.
Aku pernah kehilangan dia sekali. Aku tak mahu terjadi kali ke dua..
-aku rindu-



| edit post

1 Reply to "Terbang Tinggi"

endy zulfikar on April 4, 2009 at 11:06 AM

susah nak lepaskan org yg kita sayang untuk pergi jauh
tapi uzair
percayalah si dia juga sebetulnya sangat berat hati untuk pergi meninggalkan kamu