U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Imbauan 2017 (0)

Wednesday, January 03, 2018 by , under




Imbauan 2017

Setulus hati ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada para media yang telah mendukung usaha seni saya sepanjang 2017. Hebahan yang murni dan luar biasa ini diharap berpanjangan dalam pencitraan seni sastera dan puisi yang saya bawa. Tahun 2017 turut membawa saya ke dalam sebuah lembaran hebat melalui persembahan unggul terutamanya di panggung dunia Istana Budaya. Harapan saya adalah untuk memberi stanza segar dalam aktiviti persembahan puisi dan seni nasional. Usaha yang amat tekal ini memerlukan sokongan ampuh dari banyak pihak agar dapat berpanjangan. Terima kasih juga kepada pihak ngo dan produksi luar yang telah berkesudian menampilkan saya dalam acara anda. 

Telah empat tahun saya kekal membawa gaya songket dan bersarong untuk persembahan rasmi. Fesyen seni tradisi ini menjadi kekuatan dan pembangunan yang murni sebagai seorang seniman. Risiko memakainya untuk orang yang sukar memahami; "Nak menari?" tapi saya tak berkecil hari. Setiap hal memerlukan komitmen dan kesungguhan. 

Semoga 2018 memberi dan membawa saya ke tingkat yang lebih tinggi dalam arena seni penulisan, muzik dan pengurusan acara mega. Selamat Tahun Baharu 2018!



| edit post

0 Reply to "Imbauan 2017"