U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

tentang kenangan (0)

Thursday, June 30, 2011 by , under

*KLIK untuk besarkan*

Sebuah naskah cerpen baharu
dari penulis

* Sampai Mati
* Di Mana Bulan Sorokkan
* Pernikahan Sulit
* Rindu Ramadhan
* Renungan Rembulan
& * Khairy Armani

` ADAM HAVANA '

" eksperimentasi tentang penyatuan akal dan peradaban hati "


bakal datang, Julai 2011.

- alhamdulillah, Kumpulan Teks Pascamoden 'Di Mana Bulan Sorokkan' dah selesai dilancarkan, yang buat aku sibuk sepanjang Jun lalu, dan sudah boleh didapati oleh semua pencinta Bahasa Melayu [rujuk tajuk sebelumnya / info di sudut web untuk pertanyaan & pembelian]

Alhamdulillah cita cita aku untuk tengok Datuk A. Samad Said & Dato' Anuar Ridhwan lancarkan buku aku sudah terlaksana. Alhamdulillah perancangan aku untuk adakan sesuatu pada ulang tahun ke 24 lalu, diizin Dia. Alhamdulillah semua jalan dengan baik, masih terlalu banyak untuk diperbaiki. InsyaAllah lebih bagus untuk keadaan mendatang nanti -

Jadi kerana rindukan dunia menulis, dan sebagai kesinambungan tetang adanya aku di sini,
untuk menghargai semuanya, aku hadiahkan ini buat semua pencinta Bahasa Melayu & pengikut karya aku.

Terima Kasih kerana masih tetap di situ, memerhati lagak aku.

Salam..

- Uzair Zain -




| edit post

0 Reply to "tentang kenangan"