U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Malam Solo Uzair Zain (2)

Wednesday, January 19, 2011 by , under

*klik untuk besarkan

Aku masih dalam mood bercampur antara gembira, eXited, nervous, glad all all, jadi aku tak berapa pasti ayat apa yang paling bagus untuk aku mulakan. Cumanya, ini jawapan untuk semua yang tanya2; apa yang mahu aku bawa sempena 2011, apa yang aku sibukkan sepanjang dua tiga minggu ini, apa yang aku sibuk2 suruh semua menunggu tentang sesuatu yang baru;

Nah!

This is what im talking about. Aku bakal keluar dari duduk diam aku selama ini di event2 tertutup, di lounge2 tertentu, dan bersempena very 1st public appearence, ini masa untuk aku ajak semua; friends, followers yang selama ini tahu aku sebagai seorang penulis, datang enjoy your wednesday nite, makan2 malam, chill out, sit back and relax.

Kalau ada yang tanya; dunia penulisan? Hey! writing always be my baby, my 1st lover. Ini bukan maksud aku ubah aliran, cuma menyanyi juga sebetulnya sudah beranak dalam diri sejak dulu. Seperti kalau aku boleh mendiskripsikan; menulis itu adalah indah, lalu menyanyi itu mengindahkan dunia aku.

To all; I wish you to feel free and come, this coming 2nd february on Wednesday @ MUSA (front of KLCC & next to Quatro) at 8pm, to enjoy this very 1st solo showcase, bring ur family, ur friends, your lover, zero cover charge; just come to have ur dine; sit back & relax because I'll turn you on with my soul jazzy, r&b and ballad list songs..

see yeah!



| edit post

2 Reply to "Malam Solo Uzair Zain"

hakimfaridzul on January 21, 2011 at 8:05 PM

nice2!
harap juga boleh berada disana bro..
tapi study kan..susah la nak balik lewat..duduk kolej kan..haihhh~

 

Qarl on January 25, 2011 at 2:32 PM

Will b there with d other zfs. Wajib cover 1 lagu ZZ