U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

now in PDF! (0)

Wednesday, December 15, 2010 by , under

Ahhh! *mengeliat

It such a prety busy day since last few weeks. Aku tak tahu kenapa agak malas nak update stuff in ths blog lately. Barangkali aku terlalu fokus untuk web rasmi yang masih dalam perangkaan. Aku sibuk dengan beberapa agenda besar tahun depan, include the official website, '10 Dalil - si Bujang itu Solo' dan projek novel. Agenda yang bakal keluarkan aku dari pertapaan. Ahak2. Yea, somethings huge is waiting for you guys from me starting this 2011 Februari!


Im glad, makin ramai yang tahu tentang kedatangan aku dalam industri penulisan even not that WOW yet, but still Im extremly happy bout it and since ramai yang makin bertanya tentang 'Sampai Mati', tapi sibuk untuk uruskan beberapa step untuk dapatkan dalam bentuk hardcopy, jadi here you are; Sampai Mati now sold in pdf format dengan harga yang masih serupa, RM 10.00.

Buzz my mail; pujanggabujanglara@yahoo.com for further info ya, fellows.

Good day and tamau nakal2 ha..



| edit post

0 Reply to "now in PDF!"