U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Aku Pemalas! (0)

Thursday, January 07, 2010 by , under

Huaarrhh!

Aku pemalas!

Sepuluh jari aku amat malas belakangan ni untuk taip menaip biar minggu-minggu yang lepas cuma ada angka tiga. Banyak, sangat banyak benda yang terjadi. Yang sebetulnya boleh aku bikin cerita satu-satu. Tentang vocal casting aku dengan Ajai yang kecoh, tentang projek novel Rindu Ramadhan yang sounds co0l, tentang pemergian sahabat Ibu yang membungkam hati keluarga, tentang sakit nenek yang naik turun, tentang tahun baru yang tidak ada apa-apa, tentang itu, tentang ini.

Banyak cerita-cerita yang tak di plan, terjadi. Aku tak sukakan surprise sbb aku tak suka benda jadi last mint without diplan tapi kekadang, mood surprise boleh bikin hidup jadi lebih kelakar. Aku lucu tgk life aku yang banyak kejutan.

Aku sibuk siapkan proposal & manuscrpt untuk Rindu Ramadhan at the moment. Biar setel this stuff, aku harap semuanya jalan dengan baik. Aku betul harap ini akan terjadi.

Aku rindukan Abg Bart, dia bz ke India, Bali & UK.. when will i see u again..



| edit post

0 Reply to "Aku Pemalas!"