U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

The New Me 1

Sunday, October 11, 2009 by , under

Cinta, menurut aku bukanlah semestinya penyatuan dua jiwa secara zahir. Cinta harus berlaku dengan berpandangan mata, justeru terbenam dalam hati. Cinta yang tanpa pertembungan empat mata, hanyalah sia2 belaka. Aku tak mahu kisahkan tentang siapa2. Aku lebih suka bercerita tentang pengalaman sendiri kerana serasa aku, pengalaman hidup aku biar tidak segah yang lain tapi aku yakin betul, semuanya tersusun istimewa.

Mulai jumaat lalu, aku sudah bersumpah dalam hati; aku TIDAK AKAN sesekali taruhkan jiwa untuk simpan cinta pada sesiapa yang belum aku temu mata. Sumpah aku sudah TIDAK AKAN meletakkan diri aku pada mereka yang hanya berkata dusta mahu merebut cinta. Semua yang terjadi antara aku dan mereka, mahupun sesiapa, sudah TIDAK AKAN aku ingatkan lagi.

Hari ini, aku Uzair yang baru alam dunia cinta. Aku sedang belajar untuk campak dalam perigi buta; semua mereka2 yang pernah ada dalam hati aku. Uzair, dont cry 4 it syg... they just dont deserve a beautifull person like you..



| edit post

1 Reply to "The New Me"

nurain rodze on October 11, 2009 at 4:44 PM

betul tu .
tambah2 lg dlm
Episod Cinta Mee segera .
Hindari itu.