U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

dia kepada aku 1

Friday, July 06, 2007 by , under

aku dongak ke langit; genderang
aku lihat mentari; terang
aku pandang burung; terbang
aku nampak pelangi; berselang
aku lihat matamu; riang
aku helah rasa; senang


-Bujang Lara-



| edit post

1 Reply to "dia kepada aku"

Unknown on October 24, 2007 at 2:33 PM

hari ini, hari rabu, kalau nak pergi tengok wayang dapat murah tapi..hujan lebat kat sini. pakai lawa2 pastu basah. rugi. kan?. jadi, tukar agenda nak buat pengubahsuaian bilik tidur, saja lah isi masa yang ada. terus buka internet, tekan yahoo search, "bilik tidur + katil bujang" dan salah satu ari keputusan carian adalah blog ini.. menarik, dan terus baca dari mula sampai habis.. rasanya dah lama tak baca cerita macam ni. itu realiti...tak sabar nak baca lagi.. akhirulkalam, nasib baik hujan...kan? andyqasryna@yahoo.com.