U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

terbang... (4)

Monday, March 08, 2010 by , under

Turun dari kereta dia, aku senyum. Naik ke rumah, aku senyum. Duduk2 di balkoni, aku senyum. Mandi2 di pool, aku senyum. Baring2 tengok tv, aku senyum. Mahu tidur, aku senyum. Bangun tidur, aku senyum.

Aku tak berapa pasti tentang ini cuma aku sangat suka senyum-senyum seorang belakangan ini. Aku tak mahu katakan apa cuma aku sudah terlalu lama tak feel this stuffy. Aku tak reti ceritakan semuanya satu-satu. Cuma, yeah.. barangkali...

LOVE IS IN THE AIR!

fly...

im fly...

fly..

high...



| edit post

4 Reply to "terbang..."

hakimfaridzul on March 8, 2010 at 2:39 PM

owh!!!
ahahahaha...
in love ke mr. uzair???
agagagaga

 

Uzair Zain on March 10, 2010 at 12:47 PM

hiks2.. begitu la hendaknye.. LOL

 

hakimfaridzul on March 11, 2010 at 2:46 PM

ahahahaha..
tahniah!!!
cinta berbunga kembali la ni???
okeyh2..
kali ni happy2..
no sedih2!!!

 

DhiyaNadia on March 12, 2010 at 9:15 PM

semoga berbahagia ...! =)