U M A R | U Z A I R

dan kisah-kisah dari kerlingan matanya

Cinta & Cita-cita (2)

Wednesday, February 18, 2009 by , under

Kalau ditanya tentang apakah yang boleh buatkan aku tersenyum senang sekarang; aku telah menerima pelawaan dari sebuah talent managemnt tersohor di kota Kuala Lumpur dengan penajaan sebanyak 15K untuk membuat iklan commercial break dan aku juga sedang dalam perbincangan untuk menerima pelawaan sebuah hotel terkemuka di tengah kota untuk perform di sana pada hujung minggu.

Itu adalah yang paling baru tentang aku. Ia mungkin kedengaran agak kecil untuk sebahagian mereka tapi aku terharu juga bila ada mata yang rupanya memerhati aku & menghargai apa yang aku ada. Sekurangnya nanti aku akan mengkhayalkan kepala aku dengan kerja dan bukan untuk perkara remeh lagi.

Aku mungkin agak sibuk pada masa mendatang ini cuma aku akan tetap pastikan aku akan ada masa untuk sambung siri cerpen Khairy Armani eventough siri ni tak lah terlalu dinantikan pembaca2 aku seperti siri Pernikahan Sulit. Tapi asbab jiwa aku masih pada dia, jadi aku akan tetap curi masa yang terluang untuk itu.

Fellows, keep support me yeah. Korang memang co0l la..



| edit post

2 Reply to "Cinta & Cita-cita"

Lasykar Langit dan Bumi on February 19, 2009 at 8:09 AM

eh sapa kata?? aku follow cerpen ko tu lah.... bila nak kuar next chapter ni.. hhehehe
by d way, congratulation n all d best k!!!!

 

Anonymous on February 23, 2009 at 4:20 PM

go uzair go!